Buttons/pagina's

    

vrijdag 25 augustus 2017

Eline's Kerstmuizen

De nieuwe september collectie van Marianne Design ligt weer in de hobbywinkels. Ook ik heb me weer uit mogen leven met de nieuwe materialen voor the Collection. Voor the Collection #57 heb ik onderstaande kerstkaarten mogen maken met de lieve Kerstmuizen van Eline!!

Lieve groetjes, Marleen





Gebruikte materialen Marianne Design:
Chipboard: CB5501 (Chipboard)
Clear stamps: CS0979 (Kerst, winter en nieuwjaarswensen) - CS0980 (Christmas sentiments)
Collectables: COL1355 (Fox) - COL1368 (Hedgehog) - COL1416 (Eline's Penguin) - COL1437 (Eline’s Mice Family) - COL1438 (Eline’s Outfits) - COL1439 (Eline’s Christmas decorations)
Craftables: CR1352 (Lables Basic shape), CR1353 (Label XL & labels XS), CR1408 (Card stand)
Decoration paper: CA3126 (Gold) - CA3127 (Silver)
Design folder extra: DF3439 (Celestial stars) - DF3440 (Snow and Ice Crystals)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper) - CA3120 (Bronze)
Knipvel: AK0068 (Eline’s  Christmas backgrouds) - AK0069 (Eline’s Snowy backgrounds)
Pretty Papers bloc: PB7053 (Berry Christmas)

De werkbeschrijving voor het maken van deze kaarten vind je zoals gebruikelijk terug bij de downloads op de website van Marianne Design. Zie: http://mariannedesign.nl/t93/downloads
____________________________________________________________________________________________________________

Ook voor het magazine MijnHobbykaart XL - Kerstkaarten special mocht ik aan de slag met de lieve Kerstmuizen van Eline. Stiekem ben ik ook best weer een beetje trots op mijn coverkaart...

Het magazine is online te bestellen bij HobbyYou.nl, zie: https://www.hobbyou.nl/winkel/scrapbooking-papier/zelfgemaakte-kerstwensen/ en is vanaf dit weekend ook verkrijgbaar in de winkels.


10 opmerkingen:

  1. Wat zijn het een schatjes, echt super leuk gemaakt.
    Kan niet wachten om er zelf mee aan de gang te gaan.
    Groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk deze kaarten met de muisjes. En je mag best trots zijn op je coverkaart, die ziet er ook prachtig uit, dat zal een heel speciaal gevoel geven. Geniet er maar van.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die muizen zijn schattig!
    Wees maar trots op de voorpagina!
    Knap zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk!! Die muisjes hebben een heel groot 'hebben-hebben-hebben'-gehalte! Bedankt alvast voor de inspiratie en tof dat je op de cover staat, gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik smelt helemaal bij het zien van de schattige muisjes...zo leuk!! En je creaties zijn ook super. Elke keer denk ik: ik bestel nog 1 keer zo'n set en dn stop ik...lukt niet ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastisch Marleen! Elke kaart is zo ontzettend leuk. En natuurlijk ben je trots als je kaarten zo mooi in de spotlights staan. Het siert je dat je dat ook nog steeds wat doet, want je werk is al heel vaak gepubliceerd. Lekker van genieten... doen wij ook van jouw mooie werkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja schattig hoor die muisjes,en de kerstkaartenspecial heb ik al binnen hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Marleen, wat een prachtige kaarten heb je met de muisjes gemaakt. Logisch dat je trots bent op je coverkaart, is ook een eer en dik verdiend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De muisjes zijn heel schattig en je kaarten geweldig! Super dat je op de voorpagina staat, terecht een trots gevoel hoor, hoeft niet stiekem!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtige kaarten heb je gemaakt met de muizen
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen