Buttons/pagina's

    

woensdag 16 augustus 2017

Kwaak! Kwaak! Een op-Kikker-tje

Deze opkikker heb ik gemaakt voor iemand in mijn familie... om haar heel veel beterschap te wensen en wat op te vrolijken met zomerse kleuren. Die kleuren vond ik terug in het knipvel 'Tiny's Country garden 2' en heb daar bijpassende kleuren in verschillende Pretty Papers blocs bij gezocht.
Ook kon ik het niet laten een stukje papier en een ingekleurd kikkertje op de envelop te maken, zo weet ze gelijk dat er een opkikkertje in zit.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: CS0986 (Opkikkertje) - HT1617 (Hetty's frogs)
Collectables: COL1323 (Flower set)
Craftables: CR1331 (Basic - Round)
Creatables: LR0398 (Build-a-Rose)
Diamond gems: JU0392 (Clear)
Enamel dots: PL4513 (Baby blue)
Knipvel: IT565 (Tiny's Country garden 2)
Pretty Papers blocs: PB7042 (Eline's Buitenhuis - Dolls House) - PK9127 (Watercolor) - PK9131 (Celebrations) - PK9147 (Aqua color)

11 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke en vrolijke kaart is dit Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje heb e gemaakt. Mooi van kleur en helemaal leuk die enveloppe!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk met al die vrolijke kleuren op je mooie opkikkerkaartje!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Marleen. Hier kikker je toch echt van op wat een vrolijkheid! Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje Marleen.
    Hoe heb je de hartjes van de bloemen gedaan ? ziet er echt mooi uit.
    Groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje Maura.
      De hartjes van de bloemen heb ik gedaan met de plaksteentjes: Diamond gems (JU0392 - Clear).

      Verwijderen
  6. Wat een vrolijke opkikker kaart Marleen!
    Ziet er heel gezellig uit,leuk om te krijgen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi en fleurig kleurrijk kaartje geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een echte opkikker! Heerlijk vrolijk kaartje. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig!
    Goed weekend verder Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen