Buttons/pagina's

    

dinsdag 5 september 2017

Make & Take wordt verplaatst naar aanstaande donderdag...

In mijn agenda stond de eerste volgende Make & Take die ik bij Doe@Ding zou gaan verzorgen gepland voor donderdag 21 september. Door omstandigheden zal deze al aanstaande donderdag 7 september plaats vinden. Mijn Make & Take van 21 september komt dan dus te vervallen en zal worden verzorgd door iemand anders.

Dus.... Aanstaande donderdag 7 september ben ik tussen 10:00 - 12:00 uur weer te vinden bij hobbywinkel Doe@Ding te Spijkenisse. We gaan dan natuurlijk aan de slag met de nieuwe materialen van Marianne Design en Eline Pellinkhof.


De kosten voor deelname zijn € 5,- per persoon. Vooraf opgeven is niet mogelijk... zo lang er plaats is kun je gewoon gezellig aanschuiven. Voor meer info over de Make & Take kijk 'HIER' en lees je op de flyer hieronder.

Lieve groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: CS0991 (Fijne kerstdagen)
Collectables: COL1437 (Eline's mice family) - COL1438 (Eline's outfits) - COL1439 (Eline's Christmas decoration)
Creatables: LR0487 (Lots of stars)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Pretty Papers bloc: PB7053 (Eline's Berry christmas)

Klik op de flyer om deze te vergroten.


8 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaartjes marleen
    en succes met je Make and Take a.s. donderdag

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo wat zijn ze leuk!! Woonde ik maar in de buurt....
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt Marleen
    Groetjes van Judith en succes donderdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik in de buurt zou komen, zou ik graag komen. Die muisjes vind ik echt het einde!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige creatie heb je ervan gemaakt. Ze zijn zo leuk de muisjes.
    Succes met de Make en Take.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ZO leuk die muisjes!! Ik ben er fan van!
    Helaas woon ik te ver weg. Veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige kaart! Ben ook gek op de muizen, heb er alleen nog niets mee gedaan maar ga snel ermee aan de gang. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat zijn ze leuk!!!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen