Buttons/pagina's

    

zondag 10 juni 2018

With love from me...

Aanstaande donderdag 14 juni ben ik tussen 10:00 - 12:00 uur weer te vinden bij Doe@Ding in Spijkenisse voor het verzorgen van een Make & Take. Deze keer gaan we met de onderstaand kaart aan de slag!

De kosten voor deelname zijn € 5,- per persoon. Vooraf opgeven is niet mogelijk... zo lang er plaats is kun je gewoon gezellig aanschuiven. Voor meer info over de Make & Take kijk 'HIER'.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: EC0172 (Eline's kittens)
Collectables: COL1323 (Flower set), COL1444 (Rosettes & labels), COL1454 (Eline's Kitten)
Creatables: LR0519 (Easter bunny with bow), LR0520 (Basket)
Decoration paper: CA3135 (Silver mirror paper)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Pretty papers bloc: PK9153 (Sweet Romance), PK9155 (Weathered wood)

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartje.
    Nogmaals bedankt voor de leuke workshop gisteren. Ik heb genoten Dinie en ik dat doen wij nog een keer over.
    GRt van een fijne zondag nog. Liefs van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Marleen,

    wat een lief kaartje is dit geworden. I <3 cats en dit is echt weer een schatje.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffie weer...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Marleen en gezellig dat je weer een make & take mag geven.
    Veel plezier toegewenst hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh super schattig. Leuk gedaan hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is gorgeous Marleen!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje weer, veel plezier a.s. donderdag! Wij zijn zaterdag weer bij Doe@ding...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk idee, heel erg lief, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen