Buttons/pagina's

    

woensdag 26 september 2018

Doe@Ding Demodagen

Op vrijdag 28 en zaterdag 29 september zijn de Doe@Ding demodagen er weer! Zowel in de winkel als in het Atlas Hotel is er van alles te zien en te doen. Er zijn heel veel demo's, je kunt komen shoppen en zijn er weer verschillende mini workshops in het restaurant gedeelte van het Atlas hotel.


Op beide dagen ben ik aanwezig voor het verzorgen van een mini-workshop. Natuurlijk zullen we daarbij aan de slag gaan met een van de Craft stencils die ik voor Marianne Design mocht ontwerpen. Dus ben je benieuwd hoe je ze kunt gebruiken? Kom dan gezellig mee knutselen!
De mini-workshops zullen plaats vinden in het restaurant gedeelte van het Atlas Hotel. Wanneer er een plekje vrij is kun je tegen een kleine vergoeding aanschuiven.

Alle info over deze dagen is terug te vinden bij Doe@Ding, zie: https://www.facebook.com/Doeading/

Graag tot ziens!
Lieve groetjes, Marleen

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je met je eigen ontwerp aan de slag mag. Veel plezier met de demo dagen en succes met de workshop.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, maak er mooie dagen van!
    Volgende keer hoop ik er weer eens bij te zijn.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppie Marleen, laat het nog even van de dag afhangen of ik kom, zit met gescheurde meniscus en moet met rolator naar binnen, maar weet niet of de knie die dag een beetje te doen is, wil er wel heel graaagggg uit, rij met vrienden mee dus wel zin in.
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer leuk uit. Hoop dat je vandaag een gezellige dag hebt gehad. Ben van plan morgen even komen te buurten, wellicht schuif ik bij je workshoptafel aan, als er een plekje vrij is.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super weer Marleen. Ziet er zo gaaf uit. Ja bent nu vast al druk aan de gang, geniet ervan.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen