Buttons/pagina's

    

donderdag 13 september 2018

Winterse kabouters

Deze kaart heb ik gemaakt gewoon voor de lol... ik had enorm veel zin om deze leuke kaboutertjes 'Hetty's Gnomes' in te kleuren. Gelijk handig ook, weer een kerstkaart voor bij de verzameling! 

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Clear stamps: CS1009 (Happy Holidays), HT1639 (Hetty's gnomes), HT1640 (Hetty's lantern border)
Craftables: CR1447 (Circle & stars)
Enamel dots: PL4513 (Baby blue)
Pearls: CA3132 (White)
Pretty Papers blocs: PK9158 (Forest Dream)
Rhine stones: CA3136 (Silver)

9 opmerkingen:

  1. Wat een schattig winters tafereel. Mooi in de zachte kleurtjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best grappig geworden, hou niet van kabouters...hihih
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om gewoon voor het plezier te knutselen. Hij is super leuk!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Marleen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Marleen...zo een schattige gnoompjes erop....een vrolijk tafereeltje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig, wat een leuk kerstkaartje!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen