Buttons/pagina's

    

woensdag 10 oktober 2018

GiveAway winnaars

Zoals beloofd vandaag de winnaar van de GiveAway van de eerste set herfst Craft stencils van mijn blog!!! De winnaar van de tweede set vinden jullie in de facebookgroup byMarleen voor Marianne Design.

Maar allereerst een warm welkom voor een aantal nieuwe volgers dat is aangeschoven op mijn blog. Leuk dat jullie volger zijn geworden en ik hoop dat jullie hier inspiratie kunnen vinden voor jullie eigen werkstukken. Ook wil ik iedereen hierbij graag bedanken voor alle leuke en enthausiaste reactie's!

Dan is het nu echt tijd voor de winnaar.... en de winnaar van de eerste set is:


Jessy Meskens!

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de GiveAway.
Zou je mij een e-mail of berichtje willen sturen met daarin jou adresgegevens?
Dan komt de set Craft stencils zo snel mogelijk jou kant op.

Lieve groetjes, Marleen




11 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen