Buttons/pagina's

    

maandag 31 december 2018

Een knallend uiteinde!!!

Hierbij wil ik iedereen KNALLEND en goed uiteinde van 2018 toewensen!!! Maak er allemaal een hele gezellige jaarwisseling van. 

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Creatables: LR0342 (Confetti), LR0503 (Fireworks Rocket),
LR0504 (Champagne), LR0569 (Gift box)
Clear stamp: CS1008 (Kerst -en nieuwjaarswensen), TC0845 (Tiny's Fireworks)
Pretty Papers bloc: PK9109 (kraft), PK9155 (Weathered wood)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Glitterpaper: CA3104 (snowpaper)
Mirror paper: CA3135 (Silver mirror paper)

7 opmerkingen:

  1. wat een fantastische kaart is dit geworden ! helemaal toppie ! had hem al bewaard om wel een keertje na te maken... mooi mooi mooi
    ik wens je een heel erg fijn, gezellig, positief en creatief 2019.
    veel liefs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi Nieuwjaarskaart heb je gemaakt Marleen! Toppie.
    Ik wens jouw en je familie een fijne jaarwisseling toe, met veel liefde en creatief toe.
    Dat we veel leuke creaties weer voorbij mag zien komen op facebook en hobbybladen en op jouw blog.
    Lieve groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een knallend uiteinde Marleen en heel veel goede wensen voor 2019!
    Prachtige kaart en hele mooie afsluiter van 2018!
    Fijne jaarwisseling hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke kaart heb je gemaakt
    Jij oook de beste wensen voor het komende jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart!
    Bedankt voor alle inspiratie in het afgelopen jaar.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jouw en fam. een fijne en veilige jaarwisseling toe en ik kijk er weer naar uit wat voor mooie kaartje je in 2019 zult gaan maken :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knallend leuk kaartje Marleen...
    Fijne jaarwisseling en een creatief 2019...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen