Buttons/pagina's

    

vrijdag 21 december 2018

Felicitatie's in een bloemenkaart

Eerder deze maand plaatste ik ook al een blogbericht met bloemen kaarten en nu nog eentje... want er zijn nog meer dames jarig deze maand! Ook voor hen geen felicitatie's in een winterse kaart, maar in dameskaart met veel bloemen.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1323 (Flower set)
Craftables: CR1332 (Basic - Square), CR1375 (Basic Distressed Square), CR1374 (Box card - mini bloemetjes), PL1516 (Algemeen)
Creatables: LR0398 (Build-a-Rose - blaadjes), LR0546 (Anja's beautiful flower)
Clear stamps: HT1601 (Piepkuikens)
Knipvel: EWK1264 (Romantic Dreams - Pink)
Glitter paper: CA3104 (snowpaper)
Pretty papers bloc: PK9160 (Romantic dreams)
Diamond gems: JU0937 (Light pink & pink)
Enamel dots: PL4515 (Snow & ice)
Pearls: CA3133 Off-white)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


Zoals jullie hierboven kunnen zien in de materialenlijst heb ik voor het maken van deze kaarten de nieuwste materialen van Els Wezenbeek gebruikt van de januari collectie van Marianne Design, die is namelijk vanaf dit weekend al te koop in de hobbywinkels! Ook de 3 nieuwe stencils zijn al verkrijgbaar, YAY :D... meer daarover na de kerstdagen of spiek vast onder het tabblad 'Producten'.


7 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen