Buttons/pagina's

    

dinsdag 22 januari 2019

Elfjeswereld in een kruiwagen

Buiten ligt inmiddels een lekker pak sneeuw. Toevallig hebben mijn jongens vandaag een studiedag, dus dubbel pret van de sneeuw! Ze hebben mij al lekker ingepoederd vanochtend en we zijn met een slee van de heuveltjes gegaan.

Maar hier op mijn blog is het vast voorjaar, hihi.
Ook deze kaart is mee gegaan naar Paperworld in Frankfurt en wilde ik hier graag nog delen. Gemaakt met heel veel nieuwe Marianne Design materialen en de Craft stencil van de kruiwagen.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1374 (Box card - mini bloemetjes), CR1459 (Punch die Clouds)
Creatables: LR0469 (Hedera), LR0546 (Anja's beautiful flower), LR0547 (Anja's leaf set), LR0572 (Watering Can), LR0577 (Flower Frame square - takjes), LR0579 (Fairy flower house), LR0580 (Fairy tale house)
Craft stencil: PS8022(Wheelbarrow by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Mirror paper: CA3135 (Silver mirror paper)
Mulberry paper: RB2219 (mulberry paper - white)
Pretty Papers blocs: PB7055 (Eline's Sweet Dreams), PK9160 (Romantic dreams)
Enamel dots: PL4514 (Dew drops)


10 opmerkingen:

  1. Onwijs leuk kaartje en lekker dat je jongens kunnen genieten van de sneeuw.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en al lenteachtig in deze kleuren! Heel veel te zien en te ontdekken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat gaaf gedaan zeg. Geniet maar lekker van de sneeuw want het is maar va n korte duur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bofkonten met een studiedag. heerlijk hoor.
    ALs ik je kaart zo zie mag het voorjaar wel komen ;-). hij is prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, super wat een mooie kruiwagen met al die zachte kleuren. Ook je bloemenkaarten die je met de nieuwe materialen maakte zijn prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Marleen.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kunstwerkje in mooie tinten!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. geweldig kunstwerkje heb je gemaakt van de kruiwagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen