Buttons/pagina's

    

vrijdag 28 juni 2019

Een mandje vol met fruit en ziek goed uit

Beterschapskaarten hebben we allemaal wel eens nodig... om iemand te laten weten dat we aan hun denken, een voorspoedig herstel te wensen of op te vrolijken. Bij beterschapswensen denk ik zelf altijd aan fruit in een mandje, dus super leuk om daar een kaartje van te maken!


Dit werkstuk heb ik gemaakt voor het blog op de Marianne Design website, dus zoals gebruikelijk vinden jullie de werkbeschrijving en de materialenlijst terug op het blog op de Marianne Design website, zie: https://mariannedesign.nl/blog

Lieve groetjes, Marleen


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mandje is dat geworden.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi fruitmandje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige fruitmand heb je gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk mandje is het geworden Marleen! Heb het stencil vandaag binnengekregen, dus hoop gauw tijd te vinden om ermee aan de slag te gaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gaaf fruitmandje heb je er van gemaakt. Hij is zo l e Uk. Bedankt voor de leuke voorbeelden

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen