Buttons/pagina's

    

woensdag 11 september 2019

Herfst groetjes

Toen ik de geweldig leuke nieuwe materialen voor de herfst van Eline Pellinkhof zag wist ik gelijk dat ik die heel mooi kon combineren met mijn Craft stencil Autumn leaves van vorig jaar! Ook het nieuwe Craft stencil 'Tinys Leaf Grain' past daar perfect bij en heb ik dan ook gebruikt om het blad mee te decoreren.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1444 (Rosettes & labels), COL1472 (Eline's Raccoon)
Creatables: LR0388 (Flower doily), LR0621 (Tiny's Leaves)
Clear stamps: HT1603 (Luchtpost)
Craft stencils: PS8014 (Autumn leaves by Marleen), PS8041 (Tiny's Leaf Grain)
Knipvel: AK0073 (Eline's Autumn Backgrounds)
Pretty Papers bloc: PB7056 (Eline's Summer picnic)
Enamel dots: PL4502 (Enamel stickers green & orange), PL4516 (Floral hearts)

11 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een plaatje. Super mooie combinatie van materialen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, supergave kaart, prachtig met je eigen blad erachter.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your raccoon is very cute on that pretty background.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat is een heel gave kaart! Een echte herfstsfeer, ik houd ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat is hij leuk! Mooie kleuren heeft de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Leuk dat je materialen zo kunt combineren, zowel nieuw als oud, daarom ben ik ook zo'n fan van marianne design. Mooie warme kleuren heb je gekozen

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk herfstkaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs leuke herfstkaart Marleen!! Echt heel gaaf gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een orachtuge kaart Marleen. Je hebt alkes weer tip top gecombineerd tot een prachtige kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoepertje van de kaart Marleen.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen