Buttons/pagina's

    

vrijdag 25 oktober 2019

Winaar GiveAway Winter forest by Marleen

Tijd om de winnaar van de GiveAway Winter forest by Marleen bekend te maken!

Natuurlijk wil ik iedereen ook weer hartelijk danken voor het meedoen en de vele leuke en lieve berichtjes die jullie onder de GiveAway hebben geplaatst. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen!

En dat nu.... de winnaar:


Ela van het blog *** Kaartjes van Ela! ***

Ela van harte gefeliciteerd met het winnen van deze GiveAway.
Zou je mij een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje jou kant op gaan.

Niet gewonnen? Hou mijn blog en de Facebookgroep in de gaten... want er komen nog meer leuke GiveAways aan!

Bedankt voor het meedoen allemaal en tot de volgende GiveAway!
Lieve groetjes, Marleen


4 opmerkingen:

  1. Kijk toevallig even op je blog omdat ik daar naar verwijs in verband met een kaart die ik een naar aanleiding van jouw kaartje heb gemaakt (goed gejat dus, haha!) en zie dat ik de weggever heb gewonnen! Oh wat ben ik daar blij mee, super bedankt! Daar ga ik leuke creaties mee maken!
    Ik stuur je een mailtje. Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Ela...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ela wat ben jij een ongelofelijke bofkont, veel knutsel plezier.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, Ela. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen