Buttons/pagina's

    

maandag 11 november 2019

Sinterklaas GiveAway - Help de Knutselpiet!

Als klein kind hield ik het allermeest, 
van het gezellige Hollandse Sinterklaas feest.

Hieronder een raadsel... dus ga maar snel beginnen,
hiermee kun je namelijk het cadeautje hieronder winnen.

Knutselpiet heeft er een rommeltje van gemaakt en heeft nu spijt, 
hij is namelijk een aantal materialen kwijt.
Kun jij piet helpen met zoeken,
tussen alle gaten en in de hobbyboeken?!
Piet is namelijk vergeten, 
hoe deze materialen precies heten.


Een aantal hints vind je hier... 
1 Craft stencil, 2 Craftables en 1 set stempels dat zijn er samen 4.

En... de materialen van Marianne Design vind de knutselpiet super fijn,
dus zullen heel zeker van dit mooie hobbymerk zijn.

Ook zijn ze een voor een, 
gemaakt door Marleen.

Materialen klein en groot,
geen hiervan is eerder door haar verloot.
_______________________________________________________________________

Denk jij te weten welke byMarleen voor Marianne Design Sinterklaas producten er in dit cadeautje zitten?

- Laat dit dan weten in je berichtje hieronder (graag de benaming en productcodes, zie ook: http://handmadebymarleen.blogspot.com/p/producten.html)
- Word volger van mijn blog (als je dat nog niet was).
- Meedoen kan tot en met woensdag 13 november.

Donderdagochtend 14 november loot ik een winnaar uit alle goede antwoorden!

Lieve groetjes, Marleen



17 opmerkingen:

  1. Ben niet goed in het rijmen dus zet ik gewoon de nummers maar neer: Craft stencil Ps8047, Tekststempel Cs1042, Craftables Presents Cr1488 en schoen zetten Cr1489. Erg leuke actie weer Marleen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke manier van een weg gever! Dat is toch zeker niet iets voor een zwever. Ik doe daarom een leuke gok, dat zou toch eens leuk zijn maar niet voor in de sok.

    Ik denk daarom dat het de producten; Craft stencil Present bag by Marleen PS8047 / Craftables Present bag by Marleen CR1487 / Schoen zetten by Marleen CR1489 / Clear stamps Pieten Post by Marleen CS1042 zijn. En daarmee sluit ik nu af deze rijm.

    Groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Marleen, wat een leuke giveaway, nou ik ben op zoek gegaan en heb gevonden: PS8032 craftstencil Tiny's ocean, CR1487 zak, CR1489 schoen zetten, CS1042 stempels pietenpost
    Ik hoop dat het goed
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marleen,

    Ik zag daarnet op je blog
    Dat je zomaar kunt meedoen aan een gok.
    Je kunt bij jou iets heel moois winnen
    Dus heb ik gezocht en zet mijn zinnen
    Op de volgende materialen van Marleen
    En hopelijk is er niets fout.....geen een!
    Het is een leuke opdracht
    En ik hoop dat ik het er goed vanaf heb gebracht.

    Ik kwam bij het volgende uit:
    Craft stencil Presents bag by Marleen PS8047
    Clear stamps Pieten Post by Marleen CS1042
    Schoen zetten by Marleen CR 1489
    Craftables Present bag by Marleen CR1087

    Heel veel dank voor deze kans Marleen
    En hopelijk win ik er een!

    Heel veel groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even een kleine aanpassing Marleen.
      Craftables Present bag by Marleen CR1487 moet dat zijn.
      Groetjes Diny

      Verwijderen
  5. Wow, this is so fun. I think there are: PS8047, CR1487, CR1489 and CS1042.
    Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is niet waar,
    Staat er al weer een give away voor ons klaar?
    Het kan niet op,
    dat vinden wij wel top.
    Kans maken op mooie hobbyspullen,
    dat zal onze kast een beetje meer vullen.
    Ik doe mee vanaf de bank,
    daarvoor hartelijk dank!
    groetjes, Joanne
    Knutselpiet heeft echt zijn best gedaan. Maar zo'n speurtocht ga ik wel aan.
    Ik heb gevonden: 'Schoen zetten by Marleen CR1489', 'Craftables Present bag by Marleen CR1487', 'Craft stencil Present bag by Marleen PS8047' en 'Clear stamps Pieten Post by Marleen CS1042'.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRESENTS BAG BY MARLEEN
    PS8047 CRAF STENCIL
    PRESENTS BY MARLEEN
    CR1488 craftable
    SCHOENTJE ZETTEN BY MARLEEN
    CR1489 CRAFTABLE.
    PIETENPOST BY MARLEEN (NL)
    CS1042. STEMPEL

    Mijn schoentje zetten is geklaard.
    Brood,wortel en water voor het paard.

    Al het klimmen en klauteren op ons dak heeft geen zin,
    wij hebben geen openhaard dus je hoeft bij ons niet de schoorsteen in.

    Je mag wel de postbode een handje helpen want na vertrek van de Sint krijgt hij het druk,
    al die gemaakte kerstkaarten 1 voor 1 door de brievenbus, afijn is weer een ander hoofdstuk.

    Voor jou zal ik stiekem een raampje open laten,
    dan kan je makkelijk het pakketje neerleggen en stilletjes mijn huisje verlaten.

    Vergeet dan niet voor Amerigo het brood,
    ach Piet wat ben jij toch een duizendpoot.

    Ik wil je heel erg bedanken voor wat je achter liet,
    Doe voorzichtig en tot volgend jaar Piet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marleen,💕
    Ik heb alle materialen gezocht.
    En dat was zeker een flinke zoektocht.
    Dit is wat ik denk dat er in het pakje zit:
    Craftable:

    Schoen zetten by marleen: CR1489
    Present bag by marleen: CR1487
    Presents by marleen: CR1488
    Clearstamps:
    Pietenpost by marleen: CS1042
    Wat eeb superleuke winactie!!❤❤
    Dit is mijn eind reactie🤗💛
    Groetjes Elena (atelier Jolena)💕

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Craftables Shoe set CR1489
    Craftables Presents CR1488
    Craftables Present Bag CR1487
    Clear stamps Peters Post CS1042
    Craft Stencil Christmas Tree PS8046

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knutselen met de producten van Marleen van der Most
    is zo leuk dat het amper moeite kost
    Pak je er een creatable van haar bij
    dan ben je meteen weer blij
    En met een stencil van haar hand
    ben je zo in de knutselhemel beland
    Tenslotte nog een stempel hier en daar
    en je prachtige knutselwerkje is klaar!

    Nu op haar blog deze bijzonder give-away
    daar ben ik weer heel erg blij mee
    Dit pakketje zou ik heel graag winnen
    om meteen aan nieuwe knutselprojecten te beginnen

    CR1489(craftable schoentje zetten) is gebruikt voor de schoenen en de letter P
    daar versier je de boel al aardig mee
    Dan CR1487 (presents bag)
    voor de zakken, die zijn echt prachtig
    De stempels van CS1042(pietenpost) zijn ook present
    omdat je zonder stempeltjes natuurlijk niet compleet bent
    Welk craft stencil is gebruikt is even goed kijken
    hoewel ze niet echt op elkaar lijken
    Volgens mij zie ik toch echt de PS8046(christmastree) in dit geheel
    ook al gebruikte Marleen hiervan maar een deel

    Nu maar wachten op de uitslag
    en hopen dat deze voor mij gunstig wezen mag!

    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke sinterklaasactie Marleen, helaas is dichten ook niet mijn sterkste punt...daarom hoop ik dat de sint en piet dit maar door de vingers ziet!
    Craftables CR 1487/1489 Craftstencil PS 8047 Stempel CS 1042
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Knutsel Piet,

    Wat een super leuke Sinterklaas GiveAway.
    Ook ik doe weer graag mee.
    Ik zal jou goed helpen zoeken.
    En ik ben gaan bladeren in al mijn knutselboeken.

    Daarin kwam ik het Craft stencil PRESENTS BAG BY MARLEEN PS8047 tegen.
    En het productnummer van de eerst volgende vondst eindigt op een negen.
    De Craftables SCHOENTJE ZETTEN BY MARLEEN CR1489 mag ook niet ontbreken in dit cadeau.
    En we zoeken weer door, ik zit helemaal in de juiste flow.
    Alle cadeautjes vervoert Sinterklaas in deze Craftables PRESENTS BAG BY MARLEEN CR1487 grote zakken.
    Vervolgens mag een ieder op 5 december cadeautjes uitpakken.
    Enkele cadeautjes heeft de Dicht Piet voorzien van een mooi en lang gedicht.
    En andere cadeautjes zijn voorzien van een kort bericht.
    In dit cadeau mogen de stempels PIETENPOST BY MARLEEN CS1042 dan ook zeker niet ontbreken.
    Zoveel mooie Marianne Design producten, ik raak er maar niet op uitgekeken.
    Ik ben weg van de nieuwe lijn van Marleen.
    Misschien komen er op 5 december byMarleen producten door de schoorsteen.
    De zoektocht is alweer voorbij.
    De winnaar van dit prachtige cadeau wordt vast en zeker heel erg blij.


    Ik ben een echte S I N T E R K L A A S fan.
    Heel stiekem hoop ik dat ik ditmaal de winnaar ben.

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik keek net even keek op de kalender
    O jee, het is al woensdag 13 november
    De sluitingsdag van deze give away,
    dus de speurneus opgezet en hupsakee...
    Natuurlijk wil ik hem helpen, die arme Knutselpiet
    en ga ik op zoek naar de materialen die je hier ziet.
    Als eerste viel met de Craftable CR1487 op: de present bag
    Daarvan zie ik er wel 2 op deze gave tag.
    Ook CR1489, de Craftable schoen zetten, is te zien op het pakket
    en ook de maan van Craft Stencil Cloud (PS8020) als ik goed heb opgelet...
    Die laatste daar twijfel ik nog aan,
    Maar ik heb het nu al in dit gedichtje staan ;)
    Marleen, bedankt voor deze leuke give away
    daar weten wij fröbelaars wel raad mee!
    Ik ga nu even in een ander thema aan de slag,
    want morgen is het tenslotte donderdag: kerstkaartjesdag!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Marleen, wat een moeilijke opdracht maakte jij, al word ik van het idee deze te winnen al heel erg blij. Dichten is niet mijn favoriet, maar ik doe toch een poging zoals je ziet! 😁
    De materialen die ik heb gevonden zijn de volgende vier en die schrijf ik dan op dit papier!
    Graft Stencil Present by Marleen PS 8047
    CRAFTABLE PRESENT BAG BY MARLEEN CR1487
    CRAFTABLE SCHOENZETTEN BY MARLEEN CR1489
    CLEARSTAMPS PIETENPOST BY MARLEEN CS1042.
    Lieve groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen