Buttons/pagina's

    

donderdag 14 mei 2020

Een berichtje voor jou!

Gisteren heerlijk zitten knutselen met mijn Craft stencil 'Presents bag by Marleen' en deze omgetoverd naar een postzak. De Collectable 'Eline's envelope' past hier perfect bij!

Zelf wordt ik helemaal blij van het 'Post' thema op een kaart. Post sturen is zo fijn om te doen, zeker nu veel mensen zich toch wel erg alleen voelen. Dan is het krijgen van een mooie kaart met een lief berichtje erin toch heerlijk.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1337 (Eline's envelope), COL1466 (Eline's butterflies), COL1481 (Cupcake by Marleen - hartjes en bloemetjes) 
Clear stamps: CS0993 (Post voor jou), CS0995 (Postage set)
Craft stencil: PS8047 (Presents bag by Marleen)
Pretty Papers blocs: PB7056 (Eline's Summer picnic), PK9168 (I love Holland - A4)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


15 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart Marleen, heel lieflijk zo.
    Stay Safe
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een super leuk kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige postzak heb je ervan gemaakt, ziet er leuk uit!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk je postzak. Echt gaaf weer.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel geinig je postzakje! Zeker in deze tijd is het leuk om post te ontvangen. Dat brengt toch een glimlach op het gezicht. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je gevuld postzakje Marleen...prachtige vlindertjes erop ook...een fleurig geheel!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! En ja, post is een deel van mijn leven gewoon! Altijd al geweest! Mijn zakgeld ging vroeger niet op aan snoep of uitgaan, maar aan postzegels! Serieus!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat is helemaal waar Marleen.....ik ga regelmatig naar de brievenbus om weer een kaartje weg te brengen.....leuk om te maken en fijn om te krijgen!
    Dit is een prachtig exemplaar....wat ontzettend leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, echte post blijft leuk, zeker in deze tijd! En je hebt er echt iets gaafs van gemaakt, zo'n toffe combi van materialen.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marleen, wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt. Mag ik vragen hoe je de vlag hebt gemaakt?
    Groetjes Cristien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave mal.en een super leuke creatie Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen