Buttons/pagina's

    

donderdag 7 mei 2020

Tijd voor een verjaardag

In deze periode zijn er bij ons in de familie een aantal mannen jarig. De nieuwe materialen die ik voor de mei collectie mocht ontwerpen komen dus goed van pas! Een feestje geven zit er nu natuurlijk helaas even niet in, dus een kaartje wordt des te meer gewaardeerd.


De werkbeschrijving en materialenlijst zijn terug te vinden op het blog van de Marianne Design website. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/tijd-voor-een-verjaardag

Lieve groetjes, Marleen


8 opmerkingen:

  1. Leuk die tekst met woordspeling naar het horloge. Mooi kaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, Marleen.
    Die krulletjes zijn er ook zo feestelijk bij.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heel gaaf! Ik ben er nog niet aan toegekomen om te fröbelen met mijn nieuwe malletjes, maar dat moet dit weekend goed gaan komen :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaaf weer.
    Ik hoop dit weekend waar te gaan knutselen, met dit mooie weer kom ik er niet aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waow wat een prachtige kaart.
    Ik heb donderdag ook de horloge en stempel binnen gekregen wie ik besteld heb.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mannenkaartje Marleen, mooie details erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor met die stoere elementen. Dat horloge is ook gaaf! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen