Buttons/pagina's

    

zondag 10 mei 2020

Aardigheidje voor Moederdag

Deze Moederdag (in toch wel vreemde corona-tijd) heb ik een beetje dubbel geluk. Mijn jongens zijn nog klein dus ik kan genieten van ontbijt op bed en wordt overspoeld met knuffels deze dag. Heerlijk!! Mijn eigen moeder is nog jong, dus ook haar kan ik gewoon zien! Van de week had ik mijn cadeautje al voor haar meegenomen... iets lekkers van Rituals, verpakt met een mooi labeltje. 

Hierbij wil ik alle mama's een hele fijne en liefdevolle Moederdag toewensen.

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1481 (Cupcake by Marleen - hartje en bloemen)
Craftables: CR1499 (Flower jug by Marleen), CR1510 (Long tags)
Clear stamps: CS1028 (Mini labels Nederlands)
Decoration paper: CA3127 (Silver), CA3140 (Metallic paper - Mint)
Pretty Papers blocs: PB7056 (Eline's Summer picnic), PK9149 (Do what you love), PK9163 (Sea sparkle by Marleen)
Pearls: CA3132 (White)


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cadeauverpakking om dat heerlijke cadeautje zeg Marleen.
    Heerlijk genieten allemaal! Een fijne dag, wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi,Marleen en jij ook een fijne moederdag :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig cadeau weer.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief cadeautje en een leuke verpakking erom heen! Helemaal leuk met Moederdag! een fijne dag en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die producten van Rituals, een leuke verwennerij voor je moeder. Mooi label erbij.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zéker een heerlijk, en mooi verpakt, cadeautje!
    En ook leuk om te horen dat ik nog jong ben :)
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geniet maar met volle teugen van alles !
    een heel leuk weggevertje heb je gekocht en verpakt
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat is en voordeel van een jonge moeder. Zo zijn mijn kinderen met aanhang ook hier geweest (op 2 na). Toch wel afstand gehouden natuurlijk, maar je bent in elkaars buurt.
    Je hebt je moeder verwend! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk, fijn cadeautje en mooi label! Ik had de allerkleinste maat gebruikt bij de handcrème die ik mijn (schoon)moeder cadeau deed, ze zijn zo praktisch te gebruiken....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch een lieverd en wat heb je er weer een mooie creatie van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen