Buttons/pagina's

    

maandag 27 juli 2020

Opkikkercadeautjes

Vandaag vast een voorproefje... twee aardigheidjes die ik mocht maken voor het Marianne Magazine, met mijn nieuwste Craftables 'Frogs by Marleen' en 'Waterlily by Marleen' en Clear stamps 'Opkikkerteksten by Marleen'. Vanaf 1 augustus verkrijgbaar in de hobbywinkels.

De werkbeschrijving voor het maken van deze beide werkstukjes zijn terug te vinden in Marianne Magazine 47 - Najaar 2020. Voor meer informatie, zie: https://mariannedesign.nl/magazine

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1510 (Long tags), CR1514 (Frogs by Marleen), CR1515 (Water lily by Marleen)
Creatables: LR0672 (Round box & flower)
Clear stamps: CS1058 (Banners by Marleen), CS1065 (Opkikkerteksten by Marleen)
Pretty papers blocs: PK9160 (Romantic dreams), PB7058 (Eline's babies little miracles A4)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)



7 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi de nieuwe mallen ik kan niet wachten tot ze binnen komen
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marleen wat heb je weer super leuke creaties gemaakt. Ben zeer benieuwd naar de mallen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn superleuk, grappige kikkers en prachtige waterlelies!
    Ik had ze in pre-order en als het goed is, is mijn bestelling bezorgd als ik thuis kom van vakantie....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen