Buttons/pagina's

    

zaterdag 1 augustus 2020

Opkikkertje

Ziek zijn is natuurlijk nooit leuk... en daarom worden beterschaps- en opkikkerkaarten extra gewaardeerd. Uiteraard kun je jezelf helemaal uitleven op deze kaarten want hoe vrolijker de kaart, hoe leuker!

Ook deze kaart maakte ik voor the Collection #92 van Marianne Design. In de download op de website vind je dus de werkbeschrijving en materialenlijst terug. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1514 (Frogs by Marleen), CR1515 (Water lily by Marleen)
Creatables: LR0654 (Tulip Doily)
Clear stamps: CS1058 (Banners by Marleen), CS1065 (Opkikkerteksten by Marleen)
Pretty Papers blocs: PK9157 (Soft pastels), PB7058 (Eline's babies little miracles A4)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver)



5 opmerkingen:

  1. De kleuren combinatie, zacht roze met groen, vind ik zo mooi.
    Dit is echt een kaart waar je snel van opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattig kaartje met de zachte kleurtjes, hier moet je wel snel van opknappen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW wat een ontzettend tof kaartje! Schitterende mooie lichte kleurtje!
    Echt helemaal geweldig!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke opkikker kaart Marleen!
    Hier zullen ze vast van opkikkeren.
    De mallen zijn ook super leuk!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer hele leuke stansen en stempels. Ik loot graag mee voor de kikkers.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen