Buttons/pagina's

    

donderdag 8 oktober 2020

Christmas joy

Kerstmis, het feest van licht, warmte en gezelligheid! Voor mij en vele andere ook het feest waarbij we de geboorte van Jezus vieren, dus ben ik voor het Marianne Design blog aan de slag gegaan met het kerkje dat ik heb mogen ontwerpen.

Omdat ik deze kaart voor het Marianne Design blog op de website maakte, zijn de werkbeschrijving en materialenlijst daar weer terug te vinden. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/christmas-joy 

Lieve groetjes, Marleen


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kerstkaartje Marleen...heel leuk dat mooie kerkje erop...zo knap dat jij dat heb ontworpen...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kerstkaartje Marleen.
    Leuk je kerkje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen