Buttons/pagina's

    

zaterdag 27 februari 2021

Vrolijk voorjaar

Hebben jullie al iets gemaakt met de prachtige plaatjes van een van de knipvellen 'Sensibility Duck' en 'Sensibility Deer' van Els Wezenbeek? Met deze fleurige en vrolijke plaatjes maak je de mooiste voorjaarskaarten en deze maakte ik ter inspiratie voor het Marianne Desgin blog.

Deze kaart maakte ik voor het blog op de Marianne Design website, de werkbeschrijving en de materialenlijst zijn daar dus weer terug te vinden. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/vrolijk-voorjaar

Lieve groetjes, Marleen


4 opmerkingen:

  1. Een prachtige voorjaarskaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk voorjaarskaartje Marleen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!
    Om inderdaad vrolijk van te worden met al die prachtige kleuren.
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi, fleurig kaartje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen