Buttons/pagina's

    

vrijdag 16 april 2021

Close your eyes and make a wish

Deze week aan de slag gegaan met de derde opdracht van #elineshuiswerk (op Instagram). De opdracht is maak een voorjaarskaart met als hoofdkleur roze. Deze roze tinten mogen worden gecombineerd met beige, ecru, off-white, wit en als accentkleur mogen goud, zilver of zwart.

Bij die kleuren moest ik aan een bijna sprookjesachtig tafereeltje denken... een zwaan die rustig in het water dobbert in het maanlicht tussen het voorjaarsbloesem dat naar beneden dwarrelt. Dus heb die inspiratie gebruikt voor mijn werkstuk. Mijn kaart heb ik opgebouwd met de Craftables background 'Long' voor het water en 'Square' voor de achtergrond. Achter die twee zit een smal topvouwkaartje van 13,5 x 7,5 cm. Het teveel aan papier heb ik netjes langs de stans afgeknipt. Door dit kaartje erachter te plakken kun je er iets in schrijven en het kaartje kan rechtop worden neergezet. 

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1478 (Eline's Swan)
Craftables: CR1477 (Punch die Sakura), CR1499 (Flower jug by Marleen), CR1503 (Dreaming bear by Marleen), CR1515 (Water lily by Marleen)CR1543 (Long Backgrounds by Marleen)CR1544 (Square Backgrounds by Marleen)
Clear stamps: CS1079 (Wishes by Marleen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Metallic paper: CA3139 (Light Pink)
Soft glitter paper: CA3143 (Gold)
Pretty papers bloc: PB7058 (Eline's babies little miracles A4 - voor de roze effe kleuren), PB7060 (Eline's Honeymoon)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3156 (Light pink)


4 opmerkingen:

  1. Die zwaan komt mooi uit op het roze papier. Heel mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige voorjaarskaart weer gemaakt.
    Grt van Judith en een fijne weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marleen, net een sprookje... heel mooi gemaakt. Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen