Buttons/pagina's

    

dinsdag 13 april 2021

Nummer 100 alweer!

Nummer 100 alweer... the Collection #100! Reden genoeg voor een extra feestelijke 'Special edition'. 

De allereerste publicatie die ik mocht maken voor in the Collection van Marianne Design kwam uit in maart 2015, dat was voor the Collection #26. Best wat jaartjes en nummers terug, haha. Eigenlijk kan ik niet eens echt geloven dat ik al zo lang voor Marianne mag knutselen. 

Nog steeds knutsel ik met even veel plezier als toen ik net begon en ik vond het dan ook super leuk dat Marianne mijn kaartje voor deze Special edition koos voor op de cover.

Zelf ook aan de slag met deze kaart?
Dat kan! De werkbeschrijving en de uitgebreide materialenlijst zijn zoals altijd weer terug te vinden op de website van Marianne Design, zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Lieve groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1347 (Party numbers), COL1437 (Eline's mice family), COL1493 (Eline’s kitchen accessories), COL1481 (Cupcake by Marleen - kersen)
Craft stencil: PS8057 (Party cake by Marleen)
Clear stamps: CS1015 (Menu)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Metallic paper: CA3141 (Light blue)
Pretty Papers bloc: PK9175 (Rainbow)

6 opmerkingen:

  1. Super gave kaart heb je gemaakt met die taart en die muizen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi die taart met de muisjes erop.
    Nog veel succes met je ontwerpen. Ze zien er prachtig uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart. De muisjes maken een prachtige feesttaart ter ere van de 100ste editie van the Collection. Heel feestelijk voor op de cover.
    Erg leuk dat je alweer 6 jaar voor Marianne Design mag knutselen. Ik hoop dat er nog vele jaren mogen volgen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje heb je ter ere van deze 100e editie gemaakt! Echt een feestje! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Marleen,je maakt prachtige creaties xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart voor op de cover van de 100ste editie! Heel feestelijk!
    Ik hoop nog vele jaren te mogen genieten van jouw ontwerpen en creaties. Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen