Buttons/pagina's

    

vrijdag 2 april 2021

Tuinhuisje tussen het groen

Al knutselend met mijn nieuwe tuinmaterialen van de maart collectie, dacht ik aan een tuinhuisje... en die kunnen we met het Craft stencil van het hondenhok natuurlijk heel makkelijk maken! 


Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, de werkbeschrijving en de materialenlijst zijn daar weer terug te vinden. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/tuinhuisje-tussen-het-groen

Heel veel knutselplezier!
Lieve groetjes, Marleen

3 opmerkingen:

  1. Weer een super mooi kaart heb je gemaakt. Wat een leuk idee om het hondenhok als tuinhuisje te gebruiken.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee Marleen, om het hondenhok om te toveren tot tuinhuisje.
    Het past ook weer zo perfect!
    Mooi gedaan.
    Hartelijke groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen