Buttons/pagina's

    

vrijdag 25 juni 2021

Mega toffe dinosaurussen

Misschien... of heel waarschijnlijk hebben jullie deze kaart al ergens voorbij zien komen. Hij staat op de cover van de nieuwste juli Collection #103 van Marianne Design! 

Deze maand komt er van mijn hand niets nieuws uit, maar in deze collectie vinden jullie wel een de nieuwste Collectable Eline's Dinosaurus! Ik vind ze geweldig en ook mijn jongste zoontje is er helemaal weg van!!

Zelf ook aan de slag met deze kaart? Dat kan!
De werkbeschrijving en de uitgebreide materialenlijst zijn zoals altijd terug te vinden op de website van Marianne Design, zie: https://mariannedesign.nl/downloads/the-collection

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design:
Collectables: COL1400 (Eline's Dino's), COL1400 (Eline’s Dinosaurs)
Craftables: CR1464 (Marleen's greenery – plukje gras), CR1498 (Bunny by Marleen - ei), CR1538 (Slim line banners)
Creatables: LR0541 (Palmtrees), LR0722 (Gate folding jungle)
Craft stencil: PS8045 (Mountains by Marleen)
Clear stamps: CS1066 (SUPER-MEGA-KEI-ONWIJS)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Pretty Papers blocs: PB7059 (Eline Autumn Whispers - A4 – oranje unikleuren), PK9176 (De natuur in by Marleen)
Rhinestones: CA3154 (Bronze)

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de dino's erop Marleen. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart geweldig leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen