Buttons/pagina's

    

dinsdag 6 juli 2021

Feest met Lego blokjes

Lego! Mijn jongens zijn er hier thuis dol op en ik ben dus ontzettend blij met deze leuke Creatable. Binnenkort wordt mijn oudste zoontje 10 jaar, hij wil graag een mooie set van Lego. Zo'n vrolijke Lego kaart past daar natuurlijk perfect bij!

Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, de werkbeschrijving om deze kaart zelf ook te maken vinden jullie daar op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/feest-met-lego-blokjes

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1450 (Eline's happy hippo)
Craftables: CR1488 (Presents by Marleen)
Creatables: LR0723 (Lego steentje)
Clear stamp: CS1066 (SUPER-MEGA-KEI-ONWIJS)

7 opmerkingen:

  1. Wat super leuk en vrolijk!!
    Gaaf met die oogjes :)
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel mam, nu alleen nog even zorgen dat Timo hem niet ziet, haha.
      X Marleen

      Verwijderen
  2. Supergave kaart voor je zoon!
    Groetjes, eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt gaaf. Leuk dat je zoon gek is van Lego. Mijn man nog steeds.. dus deze stansen ga ik bestellen voor zijn verjaardag. Hihihi...ik bedoel natuurlijk voor mijzelf en dat ik er dan een kaart mee maak voor zijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat jou man ook nog steeds gek is van Lego!

      Verwijderen
  4. deze kaart is zooooo leuk , ik heb de legomal hier ook al liggen
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk gedaan, vooral die oogjes erop. Gister net de snijmal binnen gekregen, vandaag er ook direct mee aan de slag gegaan. Is zo’n leuke snijmal. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen