Buttons/pagina's

    

donderdag 26 augustus 2021

Bloemen plukken

Gisteren heb ik een hele gezellige dag met mijn moeder gehad. 's Ochtends zijn we samen met de jongens naar de pluktuin geweest. Heerlijk thee gedronken, wat gekletst en de jongens hebben weer heerlijk gespeeld op de toestellen, met het water en het zand. 


Daarna zijn we samen de velden met bloemen in gewandeld, gewapend met een tuinschaartje en een bloemenmand. Met als resultaat de prachtige boeketten hierboven!

Aan het begin van de middag zijn we weer terug gegaan om een broodje te eten en heeft mijn moeder nog een kaart met bloemen bij mij geknutseld. Hoe leuk is dat! 
Zelf heb ik een wijnlabel verder afgemaakt (die komt later nog een keer online). Maar wat zijn dit soort dagen fijn... met thee in het zonnetje, kletsend met je moeder bloemen plukken en heerlijk knutselen. 

Natuurlijk wil ik de kaart die mijn moeder gisteren maakte even aan jullie showen.

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1560 (Van harte Cirkel by Marleen)
Knipvel: MB0171 (Mattie's mooiste - Lelies)
Pretty Papers bloc: PB7060 (Eline's Honeymoon)
Enamel dots: PL4517 (Two pink)

Nogmaals bedankt voor de gezelligheid Mam!!
Je bent geweldig en ik hou heel vele van je. 

Met een hoofd vol inspiratie heb ik later die middag zelf nog een kaart gemaakt, helemaal geïnspireerd op die gezellige ochtend in de bloementuin. 

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1463 (Marleen's shelves)CR1464 (Marleen's greenery)CR1489 (Schoen zetten by Marleen - laars)CR1498 (Bunny by Marleen - tulpen)CR1499 (Flower jug by Marleen - vlindertjes)CR1541 (Garden tools by Marleen)CR1542 (Potted plants by Marleen)CR1543 (Long Backgrounds by Marleen)
Clear stamps: CS1043 (Marleen's Hallo Lente en Pasen)
Clear stamps banners: CS1058 (Banners by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Soft glitter paper: CA3143 (Gold)
Pretty Papers blocs: PB7060 (Eline's Honeymoon), PK9174 (Springtime)
Rhine stones: CA3154 (Bronze)


8 opmerkingen:

  1. Ja, het was inderdaad een super gezellige dag!
    Leuk dat je mijn kaart erbij gezet hebt.
    Jouw kaart is prachtig geworden en geeft de sfeer van de dag goed weer :)
    Ik hou van je,
    mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen dat jullie een fijne dag samen hadden.
    Geluksmomentjes!
    Jullie hebben de dag mooi vastgelegd in een kaart, heel leuk gedaan.
    Mooie zachte kleurtjes.
    Nu nagenieten van jullie prachtige boeketten.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een lieve post is dit! Jullie dag klinkt inderdaad zo mooi en warm. Fijn dat je zo'n goede relatie met je ouders hebt en dat je moeder het ook leuk vindt om te knutselen! De kaart is heel mooi en zachte van kleur. Prachtig plaatje van Mattie trouwens..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. p.s. Jouw kaart is natuurlijk ook mooi 😲 vergeet ik helemaal te schrijven🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je. Moeder ook een mooie kaart gemaakt en fijn zo een dag samen heerlijk na genieten
    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart van je moeder, leuk die ronde mal!
    Jouw kaartje geeft precies weer hoe gezellig jullie het hebben gehad. Een mooi tafereeltje met mooie bloemen. Ik ben nog nooit in een pluktuin geweest.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo n gezellige dag met je moeder. En die prachtige kaarten geven inderdaad aan hoe leuk die dag was. Leuk zo n pluktuin, iedereen houdt toch van bloemen? Daar kan ik zo van genieten. Fijne dag groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen