Buttons/pagina's

    

dinsdag 10 augustus 2021

Stokstaartje in de sneeuw

De afgelopen tijd heb ik een aantal kaarten gemaakt met mijn Craftables 'Van harte Cirkel by Marleen'. Nu op verzoek wat inspiratie voor het winterseizoen, dus gisteren deze kaart gemaakt met de Craftables 'Fijne Feestdagen Cirkel by Marleen'. 

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1490 (Eline's Meercats)
Craftables: CR1478 (Poinsettia by Marleen)CR1561 (Fijne Feestdagen Cirkel by Marleen)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Metallic paper: CA3140 (Mint)
Pretty Papers bloc: PK9164 (Winter days by Marleen)
Enamel dots: PL4510 (Gold & silver)
Pearls: CA3132 (White)

8 opmerkingen:

  1. Prachtige Kerstkaart!
    Ik hoop hem woensdag te krijgen en dan aan de knutsel:)
    Ook je otterkaart is super schattig.
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Marleen. Die stokstaartjes blijven schattig en deze staat leuk te shinen in die mooie tekstcirkel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Me5 dit schattige stokstaartje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en lieve kerstkaart met het stokstaartje. Ik heb de mallen ook , zijn heel erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat schattig Marleen ...mooie kaart! Lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen