Buttons/pagina's

    

maandag 22 november 2021

Flower Girl

Deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn moeder. Ze is (net als mij 😉) dol op roze en de mooie plaatjes van Eline. Dus aan de slag gegaan met mijn 'Van harte' cirkel en een van de lieve stempels van Eline. Hij is al ouder en hoort bij een setje van 4 stempels genaamd 'Flower Girlz'. Mocht je het leuk vinden deze en ook de andere 3 zijn nog te vinden bij hobbynu.nl, zie: https://hobbynu.nl/group/168

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1323 (Flower set)
Craftables: CR1560 (Van harte Cirkel by Marleen)
Creatables: LR0577 (Flower Frame square - takjes), LR0693 (Anja's Circle XS - blaadjes)
Clear stamps: EC0124 (Flower Girlz Boterbloem)
Pretty Papers bloc: PB7056 (Eline's Summer picnic), PB7060 (Eline's Honeymoon), PK9174 (Springtime)
Enamel dots: PL4520 (Snowflakes)
Pearls: CA3132 (White)


6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje in lieve kleurtjes Marleen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met deze stempel! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje. Dat zal je moeder natuurlijk heel gaaf vinden. En die oude stempels blijven ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje voor je moeder, mooi die stempel gecombineerd met fleurig papier en die mooie mal. En natuurlijk proficiat met je moeders verjaardag. Lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je moeder! Mooi kaartje maakte je voor haar.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen