Buttons/pagina's

    

donderdag 18 november 2021

Pakjesboot 12

Hier thuis zijn we helemaal in Sint-stemming. Elke avond kijken we naar het Sinterklaasjournaal en volgen we de avonturen van Sint en zijn Pieten op de voet. Ook hebben de jongens op school al lootjes getrokken (mijn jongste zoontje voor het eerst nu) en zijn we bezig met de surprises en gedichten.  

Heerlijk al die vrolijke Sinterklaas-knutsels!
Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design:
Craftables: CR1526 (Sinterklaas set by Marleen), CR1573 (Chain of Stars - losse sterren)
Creatables: LR0739 (Pieten by Marleen)
Craft stencil: PS8110 (Stoomboot by Marleen)
Decoration paper: CA3126 (Gold)
Metallic paper: CA3141 (Light blue)
Soft glitter paper: CA3143 (Soft glitter paper - Gold)
Pretty Papers blocs: PK9168 (I love Holland), PK9169 (Men only by Marleen), PK9170 (Wood Stone) 
Pins: CA3151 (Push Pins - Gold)

3 opmerkingen:

  1. Super leuk al die pakjesboten! Ik heb de grappige pietjes besteld!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig de boot Marleen.....zo breng je me op ideetjes om met de kleinkinderen een leuke boot te knutselen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk stencil van de stoomboot. Ik heb zelf voor de pakjesboten, die ik gemaakt heb je stencil papieren boot gebruikt. Als je het leuk vind om ze te zien, dan is dit de naam van mijn blog, marliesmakes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen