Buttons/pagina's

    

donderdag 9 december 2021

Advent kalender

Vandaag vinden jullie in de Marianne Design advent kalender het eerste malletje van mij! Dit is een soort deurtje en deze kun je gebruiken om zelf een advent kalender te maken. Marianne is zo lief geweest om vast een setje van mijn materialen die ergens in de advent kalender zitten op te sturen, dus zo kon ik er vast lekker mee aan de slag. 

Onder de materialenlijst heb ik een mini beschrijving met stap-voor-stap foto's gemaakt en kun je zien hoe ik het deurtje heb gebruikt. Veel plezier ermee! 

Hartelijke groetjes, Marleen



Gebruikte materialen Marianne Design:
Advent kalender: CA3160 (Advent Calendar 2021 - deurtje)
Craftables: CR1485 (Deer by Marleen), CR1561 (Fijne Feestdagen Cirkel by Marleen), CR1566 (Numbers journal)
Knipvellen: EWK1262 (Els Forest Dream 1), EWK1263 (Els Forest Dream 2), EWK1279 (Christmas Wishes gnome), EWK1280 (Christmas Wishes deer)
Pretty Papers blocs: PK9158 (Forest Dream)
Pins: CA3150 (Push Pins - White), CA3152 (Push Pins - Silver)



Snijd het deurtje uit kaartenkarton, doe tape langs de buitenste randen
(zodat je het deurtje niet vastplakt) en plak over een plaatje heen.

Knip het deurtje met het plaatje erachter netjes uit.

Stans nu het binnenste van het deurtje uit dessinpapier, je kunt er nu
mooi doorheen zien wat er op de voorkant van het deurtje komt.

Knip de buitenste rand van het deurtje uit dessinpapier af, doe er een pin
doorheen en plak op het deurtje met het plaatje erachter.


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie advent kalender
    Nu je het zegt zie ik ook het deurtje is de stans ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat super mooi gemaakt, leuk met dat deurtje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne uitleg van dit leuke deurtje.
    Ga er zeker mee aan de gang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, prachtig!
    Zelfs met deurknopjes.
    Liefs, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja nu snap ik het. Zat me al af te vragen wat het was. Bedankt voor de uitleg. Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo had ik het ook nog niet bekeken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je de stans leuk verwerkt! Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen