Buttons/pagina's

    

vrijdag 31 december 2021

Eline's Dieren DIY verjaardagskalender - Januari

In september is de geweldig leuke Eline's Dieren DIY verjaardagskalender uitgekomen! 

Mijn idee was om elke eerste van de maand een pagina te laten zien. Vandaag doe ik het even een beetje anders dan de maanden hiervoor. Het is natuurlijk nog geen 1 januari vandaag, maar 31 december. Oudjaarsdag. Maar toch wil ik de maand januari op de kalender vast laten zien! Een vrolijke pagina met Eline's pinguïns in de sneeuw. 

Vraag je jezelf nu af waarom... haha, nou omdat ik voor morgen een gave Give-Away heb gepland! Leuk om het nieuwe jaar mee te beginnen dacht ik. 

Natuurlijk wil ik jullie hierbij allemaal een hele goede jaarwisseling toe wensen en alvast alle goeds voor het nieuwe jaar. 

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1416 (Eline's Penguin), COL1503 (Eline's winter accessories)
Craftables: CR1574 (Chain of Snowflakes - sneeuwvlokken)
Kalender: PB7061 (Eline's Dieren DIY Verjaardagskalender)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Pretty Papers bloc: PK9170 (Wood & Stone)
Rhine stones: CA3136 (Silver)


Klik op het overzicht om deze te vergrootten.
Met het label 'Eline's Kalender' in de sidebar rechts, kun je al deze blogberichten met de grote foto's en gebruikte materialen terugvinden. 


4 opmerkingen:

  1. Super leuke gemaakt Marleen.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig stel pinguins staan er op je kanlender...heerlijk die waggelnde vogels.
    Komen we morgen zeker een kijkje nemen.
    Fijne jaarwisseling een gezond en creatief 2022 toegewenst.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattige pinguïns. Echt te leuk gewoon.
    Fijne jaarwisseling.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om elke maand een pagina te pimpen, ik moet er ook nog mee beginnen.Jij hebt hem al heel erg leuk ingevuld.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen