Buttons/pagina's

    

dinsdag 28 december 2021

Fleurige bloemenmand met groetjes

De januari collectie voor het nieuwe jaar is al verkrijgbaar! Met deze keer heel veel fleurige materialen van mijn hand. Natuurlijk ben ik daar al heerlijk mee aan de slag gegaan en heb een mandje gevuld met bloemen.

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, daar vind je de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/fleurige-bloemenmand-met-groetjes 

Hartelijke groetjes, Marleen


Gebruikte materialen Marianne Design: 
Creatables: LR0702 (Wicker Basket), LR0745 (Lady bugs)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3154 (Bronze), CA3158 (Mint)
Tools: LR0020 (Flower shaping set)

4 opmerkingen:

  1. Leuk. Mooie inspiratie. Heb deze materialen vanmorgen binnen gekregen. Mooi papier. Alvast een goede jaarwisseling. En hopelijk in het nieuwe jaar weer veel creativiteit en de allerbeste wensen voor 2022. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk gemaakt weer en super leuke mallen
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen