Buttons/pagina's

    

zaterdag 25 december 2021

Hokje 25

Vandaag is hokje 25 aan de beurt! Haha... grapje natuurlijk, al vind ik het stiekem wel jammer dat er geen hokje 25 is.

Deze allereerste adventskalender van Marianne Design vond ik geweldig leuk. Het was heerlijk om elke dag een hokje open te maken en iets leuks te vinden. Elke dag een kleine verrassing... wat mij betreft voor herhaling vatbaar! 




De afgelopen weken hebben jullie via Instagram mee kunnen kijken in mijn verhalen toen ik een voor een de hokje open heb gemaakt. Hierboven nog even een plaatje van al het leuks dat er achter de deurtjes verstopt zat. 


Een aantal ontwerpjes is van mijn hand... het deurtje, de oogjes en mondjes, de sluitzegel en de postzegel. Wat had ik een lol toen ik deze ongeveer een jaar geleden heb ontworpen. Alles netje gemaild... en toen hoorde ik niets meer, maar wat was het een geweldig leuke verrassing dat ze alle 4 gebruikt zijn!

En zoals ik al zei hokje 25... nee, 25 december. Eerste Kerstdag!

Ondanks dat we weer te maken hebben met beperkingen en het misschien niet helemaal kan doorgaan zoals we eerder hadden verzonnen, wil ik jullie hierbij toch heel graag een mooi en liefdevol Kerstfeest toe wensen. 

Zorg goed voor elkaar en blijf gezond!
Heel veel hartelijke Kerstgroetjes, Marleen



  




1 opmerking:

  1. Leuk Marleen.
    Ik had er geen besteld maar als er weer in 2022 wel is dan wil ik ook wel 1 bestellen lijkt mij wel leuk.
    Fijne tweede kerstdag. Liefs van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen