Buttons/pagina's

    

zaterdag 22 januari 2022

Groetjes voor jou

Vandaag op het blog op het Marianne Design in de Spotlight... mijn Craftables 'Veel liefs cirkel by Marleen'. Vanuit het kantoor kwam het verzoek of wij als dames van het DT, met de cirkel en de rechte tekstjes op verschillende manieren op ons werkstuk wilden verwerken. Challenge accepted zou ik zeggen, haha. 

Zoals jullie hieronder zien ben ik aan de slag gegaan met twee van de rechte tekstje en heb ik hiermee een achtergrond voor mijn kaartje gemaakt. In de Spotlight op de Marianne Design website zijn alle werkstukken van de DT dames te vinden. Dus kijk snel op: https://mariannedesign.nl/blog

Hartelijke groetjes, Marleen



Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1504 (Flowers by Marleen)
Craftables: CR1563 (Slimline-mini Windows), CR1575 (Veel liefs cirkel by Marleen)
Paper set: PK9177 (Fleurige groetjes by Marleen)
Enamel dots: PL4520 (Snowflakes)


9 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen