Buttons/pagina's

    

maandag 17 januari 2022

Wij wensen jullie veel geluk

Net voor de feestdagen zijn mijn zusje en haar man naar hun nieuwe woning verhuisd. De december decoraties zaten bij hun dus in de verhuisdozen. Naast een Kerstkaartje hebben wij ze natuurlijk ook een veel-geluk-kaartje gestuurd!

Hartelijke groetjes, Marleen

Gebruikte materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1438 (Eline's outfits - sjaal), COL1439 (Eline's Christmas decoration - boompje, strik en lantaarn), COL1486 (Eline's cat accessoiries - plantje), COL1493 (Eline's Kitchen accessories - keukenspulletjes), COL1495 (Eline's baby cot - kussen)
Craftables: CR1486 (Christmas light Marleen)CR1499 (Flower jug by Marleen)CR1543 (Long Backgrounds by Marleen)
Creatables: LR0569 (Gift box)
Clear stamps: CS1078 (Wensen by Marleen)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Metallic paper: CA3141 (Light blue)
Paper set: PK9177 (Fleurige groetjes by Marleen - mintgroen en groen)
Pretty Papers bloc: PK9172 (Frozen Winter)
Rhine stones: CA3136 (Silver)

5 opmerkingen:

  1. Heey Marleen,

    dat is een heel gaaf verhuiskaartje geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart. Ik heb veel in te halen merk ik...veel dingen die ik nog niet ken of had gezien en dan komen ook nog gelijk allemaal mooie nieuwe dingen uit. Deze dame kan het niet meer bijhouden ;-)


    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart is het geworden Marleen.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen