Buttons/pagina's

    

donderdag 27 januari 2022

Zomaar, veel liefs en voor jou

Voor het nieuwste nummer van het Marianne Magazine mocht ik deze heerlijke voorjaarskaarten met de prachtige plaatjes van Els Wezenbeek maken. Het magazine is weer vrolijke nummer geworden en staat deze keer boordevol inspiratie voor de lente!

Hartelijke groetjes, Marleen


Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #53.
Voor slechts € 13,95 heb je al een jaarabonnement. 
Meer info: https://mariannedesign.nl/magazine


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marleen....ik heb me net aangemeld voor het blad.
    Ik wilde dat al langer doen....maar nu dus gedaan!
    Dan kan ik binnenkort hopelijk je kaartjes bewonderen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg mooi. Leuk de bloemen in combi met deze plaatjes . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frisse voorjaarskleurtjes op deze mooie kaartjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mooi in deze heerlijke vrolijke kleuren Marleen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt prachtig, je wordt er blij van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen