Buttons/pagina's

    

maandag 25 april 2022

Winnaars GiveAway - Zoete traktaties

Wat heb ik weer onwijs veel leuke reacties gehad op deze GiveAway! Bedankt allemaal, ik heb ze weer met plezier gelezen. 

Deze keer had ik weer twee GiveAway setjes om te verloten. Een van de winnaar heb ik hier op mijn blog geloot en de andere is de winnaar van mijn Instagram.... en dat zijn geworden....

Winnaar van mijn blog:

Winnaar van mijn Instagram:
covanwaardenberg

Dames gefeliciteerd met het winnen van een van de setjes van deze GiveAway! Zouden jullie mij een berichtje willen sturen met daarin jullie adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje jullie kant op gaat.

Bedankt allemaal voor het meedoen. 
Hartelijke groetjes, Marleen

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen, Wat super leuk dat ik een setje heb gewonnen!
    Alvast heel erg bedankt, ik zal je een mailtje sturen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Trudy en dank voor je mailtje, ik heb hem al gevonden.
      Alles gaat op de post! Vast heel veel knutselplezier ermee.
      Groetjes, Marleen

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd dames, Trudy we gaan jouw creatie vast binnenkort zien xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen