Buttons/pagina's

    

zaterdag 2 juli 2022

Congratulations

Bij het maken van deze kaart ben ik helemaal los gegaan met de materialen die ik mocht ontwerpen voor de juli collectie. Want de muisjes van Eline gaan vliegen in een luchtballon en kijken naar de sterren en planeten in de lucht!

Wil je deze kaart zelf ook maken? Dat kan!
Deze kaart staat op het blog op de Marianne Design website, dus daar vinden jullie de werkbeschrijving en gebruikte materialen op terug. Zie: https://mariannedesign.nl/blog/in-de-lucht-tussen-de-sterren

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1513 (Stargazing by Marleen), COL1514 (Hot air balloon by Marleen)
Crafables: CR1537 (Slim line frames), CR1542 (Potted plants by Marleen - bloemetjes), CR1596 (Congratulations circle by Marleen), CR1597 (Basic circles by Marleen)
Pretty papers bloc: PK9179 (Summer Vibes)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3155 (Gold), CA3163 (Ice Blue)

Florence cardstock: 
002 - Raffia
004 - Asparagus
046 - Glacier
047 - Water
053 - Graphite
054 - Maritime
095 - Anthracite
096 - Black
097 - White

Overige:
Wit fluweelkarton voor de basiskaart en Kraft grey

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige aanvulling voor de muizen familie
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je ermee gemaakt. Ik vind de nieuwe producten ook weer zo gaaf.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gave kaart zo leuk in de luchtballon
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen