Buttons/pagina's

    

donderdag 21 juli 2022

Turend naar de sterrenhemel

Voor het nieuwste nummer van het Marianne Magazine mocht ik aan de slag met mijn nieuwe materialen van de juli collectie. De muisjes van Eline genieten van de lucht en in de lucht. Hoog in een luchtballon of turend naar de sterrenhemel door een telescoop.

Wil je deze kaarten zelf ook maken? Dat kan!
De werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst zijn terug in Marianne Magazine #55.
Voor slechts € 13,95 heb je al een jaarabonnement.
Meer info: https://mariannedesign.nl/magazine

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1444 (Rosettes & labels – kleine cirkel gebruikt voor de zon), COL1513 (Watching stars by Marleen), COL1514 (Air balloon by Marleen)
Craftables: CR1537 (Slim line frames), CR1560 (Van harte Cirkel by Marleen), CR1575 (Veel liefs cirkel by Marleen), CR1581 (Geboren cirkel by Marleen), CR1597 (Basic circles by Marleen)
Pretty Papers bloc: PK9179 (Summer Vibes)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3163 (Ice Blue)
Ribbons: JU0950 (sweet colors ribbons)

Florence cardstock: 
002 - Raffia
004 - Asparagus
046 - Glacier
047 - Water
052 - Steel
095 - Anthracite
096 - Black
097 - White

Overige:
Wit fluweelkarton voor de basiskaart en lichtbruin kraft

3 opmerkingen:

  1. Drie mooie kaarten. Vind vooral de vierkante kaart met de muis en telescoop erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ontzettend leuk! Mooie combinaties van blauwtinten. Ik vind het gaaf dat er steeds meer aanvullende sets komen die zo leuk combineren met de diertjes. Nog even en de auto wordt bij mij bezorgd, ik kijk er zo naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en wat tof dat het autootje naar je onderweg is!!

      Verwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen