Buttons/pagina's

    

maandag 8 augustus 2022

Afscheid nemen...

Condoleance kaarten zijn ontzettend lastige kaarten om te maken, zeker als je zelf ook verdriet hebt om het overlijden van de betreffende persoon. 

Eind vorige week kwam ik er achter dat er een nog moeilijkere kaart is om te maken... want wat plak je op een kaart voor iemand die niet heel lang meer te leven heeft. Samen met mijn zusje ben ik op bezoek geweest bij dit familielid om afscheid te nemen. Maar ik wilde ook graag de hartelijke groeten van mijn man en jongens overbrengen en hoe kan dit beter dan met een mooie kaart. Dus toch aan de slag gegaan... 

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1492 (Eline's pigeons), COL1508 (Bagtopper XOXO by Marleen - hartje), COL1514 (Hot air balloon by Marleen - wolken)
Craftables: CR1575 (Veel liefs cirkel by Marleen), CR1597 (Basic circles by Marleen - basis cirkels)
Creatables: LR0769 (Berry branche)
Decoration paper: CA3127 (Silver)
Pearl paper: CA3166 (White)
Pretty Papers blocs: PK9174 (Springtime), PK9179 (Summer Vibes)
Enamel dots: PL4519 (Two mint)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3158 (Mint)

Florence cardstock:
047 - Water
096 - Black
097 - White

Wit fluweelkarton voor de basiskaart

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen, ik ben het met je eens dat het heel moeilijk is. Zeker als het jezelf raakt. Je hebt een heel mooie kaart gemaakt. Ook hoopvol, het lijkt net of ik een stukje hemel zie, als je snapt wat ik bedoel.
    Het aller allermoeilijkst vind ik een kaart voor een overlijden van een kind. Een keer heb ik zo'n kaart gemaakt, voor een doodgeboren kindje. Dat kostte me heel wat zweetdruppels...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel GerJanne, het stukje hemel zie je inderdaad goed. Dat was de bedoeling ook. Oh... ja, een kaart voor een kindje... dat lijkt me ook vreselijk moeilijk.

      Verwijderen
  2. Marleen, wat een prachtige condoleance kaart,heb je gemaakt.
    Heel moeilijk is dat ,maar deze is zo apart mooi stijlvol.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een prachtige kaart, heel knap gemaakt, zeker gezien de omstandigheden.
    Sterkte voor jou en je familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie condoleance kaart heb je voor jouw familielid gemaakt. Ik moet ook nog maken maar vind het vaak ook moeilijk en vooral als ik op bestelling moet maken
    Grt van Judith en sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker heel moeilijk dit soort kaarten en zeker als het een naast familielid betreft.
    Een schitterende kaart heb je gemaakt. Je hebt de gevoelens heel goed verwoord op deze manier.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marleen, jij hebt een hele mooie Condoleance kaart gemaakt voor een familielid. Ik begrijp dat jij nu verdriet hebt. Heel veel STERKTE in deze moeilijke tijd. Groetjes en liefs van Eva.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen