Buttons/pagina's

    

maandag 12 september 2022

Let it snow, let it snow... let it snow!

De Kertkaarten Special 2022 is uit! Voor dit nummer mocht ik aan de slag met mijn materialen van de september collectie. Onderstaande set kaarten zijn met werkbeschrijving, uitgebreide materialenlijst en tips in het magazine terug te vinden.

Meer info over het magazine vind je hier: https://www.hobbyou.nl/winkel/tijdschriften/kaarten-tijdschriften/pre-order-mijn-hobbykaart-xl-105-de-kerstkaarten-special-2022/

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen), CR1537 (Slim line frames), CR1597 (Basic circles by Marleen), CR1600 (Let it snow circle by Marleen), CR1601 (Bears by Marleen), CR1602 (Pine trees by Marleen), CR1603 (Mushrooms by Marleen), CR1604 (Slimline forest horizons), CR1605 (Text labels)
Clear stamps: CS1105 (Kerst teksten)
Glitter paper: CA3104 (Snowpaper)
Metallic paper: CA3172 (Silver - A4), CA3176 (Light blue – A4)
Pearl paper: CA3166 (White)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3163 (Ice Blue)
Pretty papers bloc: PK9172 (Frozen Winter)

Florence cardstock:
052 - Steel
096 - Black
097 - White
101 - Off white

Lichtbruin kraft voor de basiskaarten

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk met die beren en ook de kleuren zijn prachtig.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die ronde stans! Ik heb hem nog niet gebruikt, even de ergste drukte door (komende twee weken) en dan is hij aan de beurt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten Marleen !!!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaarten weer Marleen! De kleuren matchen weer super

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen