Buttons/pagina's

    

zaterdag 22 oktober 2022

Een ritje op Rudolf

Hoe leuk is dit?! Een kerstelfje op een rendier... haha, ik kon het niet laten. Toen het idee eenmaal in mijn hoofd zat moest ik het natuurlijk gewoon maken. 

Daarnaast heeft deze kaart ook een RODE DRAAD, zoals de huiswerk-opdracht van Eline Pellinkhof op Instagram luidt. Borduren is mijn ding totaal niet, dus heb ik voor een koord gekozen. Zo kan de kerstman Rudolf begeleiden terwijl een van de kerstelfjes op dit bijzondere vliegende rendier kan leren rijden. 

Hartelijke groetjes, Marleen


Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1407 (Farmers fence), COL1461 (Eline's Reindeer), COL1517 (Eline's Santa & Mrs), COL1518 (Christmas Elves by Eline & Marleen)
Craftables: CR1483 (Trees by Marleen), CR1574 (Chain of Snowflakes - losse sneeuwvlokken), CR1602 (Pine trees by Marleen), CR1605 (Text labels)
Clear stamps: CS1105 (Kerst teksten)
Metallic paper: CA3171 (Metallic paper A4 - Gold)
Pearl paper: CA3166 (White)
Pretty Papers bloc: PB7059 (Eline Autumn Whispers - uni oranje voor het haar en uni lichtoranje als huidskleur), PB7065 (Jolly Christmas)
Enamel dots: PL4521 (Duotone Red)
Pearls: CA3132 (White)

Florence cardstock:
031 - Ruby
093 - Hazelnut
096 - Black
097 - White
099 - Kraft light

Fluweel wit voor de basiskaart en lichtbruin kraft

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Marleen.
    Wat zijn die elfjes toch leuk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A very sweet ride for this little elf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige mooie kaart Marleen
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart Marleen. Aardig van Santa dat het elfje een ritje mag maken op Rudolf. Je kunt er zo een verhaaltje bij bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat superleuk! Doet me denken aan vroeger, aan Slagharen, waar je onder begeleiding op een pony mocht zitten...long time ago...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat heb je dit weer leuk bedacht! De verschillende mallen passen perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen