Buttons/pagina's

    

zaterdag 26 november 2022

Heerlijk avondje met lekkers

Tja, hihi... een tweede setje met grote chocolade munten! Ik kon het niet laten... mijn jongens hebben er elk inmiddels een opgepeuzeld ondanks dat ze er wel erg mooi uitzagen. Opeten is toch ook wel heel leuk om te doen! 

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Craftables: CR1526 (Sinterklaas set by Marleen)
Creatables: LR0556 (Forest trees - set of 3), LR0739 (Pieten by Marleen)
Soft glitter paper: CA181 (Snow paper)
Paper set: PK9182 (Pakjesavond by Marleen)

Florence cardstock: 
031 - Ruby
047 - Water

3 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen