Buttons/pagina's

    

maandag 19 december 2022

Feestelijke kerstkransjes

Vorige week ben ik heerlijk aan de slag gegaan met een aantal dingen uit de Paper Craft Advent Calendar van dit jaar. Ik heb onderstaande gebruikt: 
- het rood/wit gestreepte touw (hokje 3)
- de mal van het boompje (hokje 2)
- de mal van het kleinste sterretje (hokje 10)
- het sneeuwpop stempeltje met mal (hokje 8)
- het stempeltje met Merry Christmas (hokje 4)
- de mal van het labeltje (hokje 1)

Met deze materialen heb ik vrolijke kerstlabeltjes gemaakt en die heb ik aan een klein zakjes met een chocolade kerstkransje gehangen. Zoals jullie op de foto hieronder zien heb ik er een aantal gemaakt. Zowel 1e als 2de kerstdag zijn we te gast bij familie, dus deze zijn super leuk om dan mee te nemen.

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Advent kalender: CA3179 (Paper Craft - Advent Calendar 2022)
Craftables: CR1605 (Text labels)
Metallic paper: CA3171 (Gold)
Pretty Papers bloc: PB7065 (Jolly Christmas)

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan Marleen!
    Ziet er mooi en feestelijk uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er vrolijk en feestelijk uit!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are adorable! What fun it must be to open a new door each day and find such wonderful surprises inside. Your tags are perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat leuk gedaan Marleen !
    Daar zal de fam. blij mee zijn .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen