Buttons/pagina's

    

dinsdag 21 februari 2023

Hoera een zoon

Bij mijn Collectable 'Bagtopper pacifier by Marleen' vind je een beertje, hartje en maantje om de speen mee te versieren. Bij dit geboorte cadeautje voor een zoontje heb ik de maan gecombineerd met de het steelpannetje en een paar sterren van de Collectable 'Stargazing by Marleen', een paar zilverkleurige sterretje bij de sokjes en het cadeautje is helemaal in stijl!

Wil je dit cadeautje zelf ook maken? Dat kan!
Dit cadeautje is terug te vinden in the Collection #122. Op de website van Marianne Design vind je de werkbeschrijving en uitgebreide materialenlijst.. Zie: https://mariannedesign.nl/downloads

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1444 (Rosettes & labels), COL1508 (Bagtopper XOXO by Marleen – smalle banner en krullen), COL1513 (Stargazing by Marleen),  COL1522 (Bagtopper pacifier by Marleen)
Bags: LR0042 (Gift bags)
Metallic paper: CA3172 (Silver)
Pearl paper: CA3166 (White)
Paper set: PB7063 (Hoera een jongetje)
Stickers: CA3182 (Jongetje by Marleen)
Rhine stones: CA3136 (Silver), CA3163 (Ice Blue)

Florence cardstock:
045 – Ocean
047 - Water

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen