Buttons/pagina's

    

dinsdag 14 maart 2023

Op ziekenbezoek met een cadeautje

Beterschapskaarten zijn natuurlijk super leuk om te sturen en voor een zieke om te krijgen, maar wanneer je bij iemand op ziekenbezoek gaat is het ook leuk om een cadeautje mee te nemen. De giftbags en bagtoppers zijn daar natuurlijk perfect voor. 

Wil je dit cadeautje zelf ook maken? Dat kan!
Dit cadeautje is terug te vinden in Mijn Hobbykaart XL #108. Op de website van Scala vind je meer informatie over dit magazine. Zie: https://www.hobbyhandig.nl/beterschapskaarten/

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design:
Collectables: COL1437 (Eline's mice family), COL1509 (Bagtopper bow by Marleen), COL1523 (Hospital Accessories by Marleen), COL1524 (Bed by Marleen – appeltje)
Craftables: CR1546 (Heart Beat)
Creatables: LR0710 (Beterschap)
Gift bags: LR0043 (Kraft bags)
Metallic paper: CA3172 (Silver)
Pretty Papers blocs: PB7056 (Eline's Summer picnic), PB7066 (Eline’s Whitewash)
Pearls: CA3132 (White)
Rhine stones: CA3159 (Red)

Florence cardstock:
017 - Rose
030 - Poppy
045 - Ocean
072 - Fern
093 - Hazelnut
096 - Black
097 - White
099 - Kraft light
101 - Off white

6 opmerkingen:

  1. wat een mooi tasje zeker leuk om te geven aan iemand die ziek is
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These little mice are delightful and so very smart to be able to wear so many hats. Well done Marleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar knap je als zieke van op. Een leuk zelf gemaakt kadootje!
    groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk dit kadootje. Dokter muis zal hier zeker iemand mee op gaan vrolijken.

    Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil iedereen hier die op zoek is naar een lening aanraden om contact op te nemen met de heer Pedro en zijn leningmaatschappij om een lening te krijgen tegen een zeer laag tarief van 2%, ik ben zo dankbaar omdat ik nu een bedrijfseigenaar ben met 5 werknemers die werken in mijn bedrijf.
    Neem nu contact op met Pedro via e-mail om toegang te krijgen tot uw lening. peddroloanss@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen