Buttons/pagina's

    

woensdag 12 april 2023

Hoera, van harte

Dit kaartje wilde ik ook graag nog even met jullie delen. Aan het einde van mijn FB live liet ik hem al even zien, want het is ook leuk om het bloempothuisje te combineren met een tekstcirkel!

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1518 (Christmas Elves by Eline & Marleen - cadeautje), COL1525 (Eline's Ladybugs), COL1526 (Eline's Snail family), COL1527 (Flowerpot house by Marleen)
Craftables: CR1560 (Van harte Cirkel by Marleen), CR1597 (Basic circles by Marleen)
Clear stamps: CS1087 (Lieve teksten)
Papers: CA3171 (Metallic paper - Gold)
Pretty Papers bloc: PK9183 (Sweet flowers)
Rhine stones: CA3156 (Light pink), CA3163 (Ice Blue)

Florence cardstock:
066 - Anise
095 - Anthracite
096 - Black
099 - Kraft light

Wit fluweelkarton voor de basiskaart en kraft lichtbruin (beide Craft Emotions)

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Marleen.
    Ze zijn zo leuk de lieveheersbeestjes
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These little pot houses are so cute! Just perfect for the ladybugs and snails.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke "verhuiskaart" voor als iemand die een nieuw huis heeft.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen