Buttons/pagina's

    

donderdag 20 april 2023

Wat te snoepen voor jou!

Hebben jullie het Craft stencil 'Bonbon box' al gezien? Dit Craft stencil is niet van mijn hand, maar natuurlijk wel perfect te combineren met mijn Collectables 'Chocolates by Marleen'. Je maakt hiermee eenvoudig een ontzettend leuke aardigheidjes! 

Hartelijke groetjes, Marleen

Materialen Marianne Design: 
Collectables: COL1528 (Chocolates by Marleen)
Creatables: LR0764 (Small circle Lace)
Clear stamps: CS1129 (Mmm... lekker)
Paper: CA3181 (Snow paper)
Pretty Papers bloc: PK9183 (Sweet flowers)
Tools: LR0014 (Double sided craft tape)

Florence cardstock:
093 - Hazelnut
094 - Bear
099 - Kraft light

Wit fluweelkarton (Craft Emotions)

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje Marleen !
    Leuk om te krijgen en weg te geven !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are charming! I agree that they would be fun to make, fun to give away and fun to receive.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuke doosjes heb je weer gemaakt. Weer leuke voorbeelden om een keer te maken. Hoe kom je zo op het idee ik ben blij om te zien. Een 10 geef ik jouw voor mooie creaties Marleen. Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke weggevertjes zijn het zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen