Buttons/pagina's

    

maandag 5 juni 2023

Winnaar GiveAway - Zin in zomer!

Wat heb ik weer onwijs veel reacties gehad op mijn Instagram en blog. Bedankt voor al jullie leuke berichtjes. Zo te lezen hebben we allemaal ontzettend veel zin in de zomervakantie!

Tijd... om de winnaar bekend te maken:


De winnares is voormekaartje!

Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze GiveAway! Zouden je mij een berichtje willen sturen met daarin je adresgegevens, dan zorg ik ervoor dat het setje jou kant op gaat.

Bedankt allemaal weer voor het meedoen.
Hartelijke groetjes, Marleen

Deze giveaway word op geen enkele manier onderschreven, gesponsord of gepromoot door Instagram en/of Blogger.

5 opmerkingen:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt.
Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Ik lees ze allemaal met heel veel plezier!

Bedankt en lieve groetjes, Marleen